Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерної техніки, автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2012
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Архітектура комп'ютерів
Група:
КІ

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІНСТИТУТ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ АВТОМАТИКИ ТА МЕТРОЛОГІЇ «Архітектура комп’ютерів» ЗВІТ ДО ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ №4 ТЕМА: «Робота з симулятором машини Ноймана. Дослідження архітектури системи команд.» Підготував: ст.гр КІ-35 Мацюк Т.І. Прийняв: Клименко В.А. Львів – 2012 Мета: зрозуміти принципи виконання архітектури системи команд на симуляторі машини Ноймана, зрозуміти і дослідити виконання інструкції. Завдання: розширити архітектуру систему команд симулятора машини Ноймана, скласти програму на асемблері з розшириним набором команд, перетворити її у машинні коди, запустити симулятор, увести до нього коди машинних, проаналізувати і пояснити отримані результати, довести коректність роботи розширеного набору команд, скласти звіт з виконання лабораторних досліджень та захистити його. Теоретичні відомості Загальна схема роботи асемблера складається з 2 проходів. На першому проході асемблер перевіряє коректність синтаксису команд. На другому виконується генерування відповідних машинних команд, тобто числового представлення асемблерної команди. Функція readAndParse виконує зчитування рядку асемблерної програми і декодування на відповідні поля: мітка, код операції, операнди. Отримана таким чином і декодована інструкція перевіряється на коректність: існування команди, відповідна кількість аргументів, існування міток та т. п. Функція testRegArg перевіряє коректність використання назви регістра. Функція testAddrArg перевіряє коректність використання адреси. Функція labelArray перетворює відповідну мітку у адресу. Program.as та program.mc – відповідно вхідний та вихідний файли. Симулятор починає свою роботу ініціалізацією пам’яті та регістрів 0 значеннями (рис. 2.). Наступним кроком відбувається заванаження програми у машинних кодах в пам’ять. Далі відбувається покрокове виконання інструкцій та вивід стану на зовнішній пристрій (чи на екран консолі чи у файл). У stateStruct зберігається стан машини – значення регістрів, пам’яті та програмний лічільник. stateStruct Функція Run виконує обробку інструкцій з пам’яті, функція printState виводить поточний стан машини, а функція convertNum виконує перетворення числа у доповняльний код. Хід виконання роботи: 1. Відкрити вихідні файли з вихідними кодами (assol.c ssol.c) 2. Відкомпілювати дані вихідні коди у окремих проектах. 3. Дослідити алгоритм роботи асемблерної та симуляційної програми. 4. Замінити інструкцію noop власною згідно індивідуального варіанту. 5. Перетворити асемблер ний код у машинний. 6. Запустити симулятор з отриманим у п.5 машинним кодом. 7. Проаналізувати хід виконання машинних інструкцій, перевірити правильність результатів. 8. Скласти звіт по результатам виконання програми. Виконання лабораторної роботи 14 Інкремент   Фрагменти коду в які були внесені зміни в ході виконання роботи. asol.c /* now do second pass (print machine code, with symbols filled in as addresses) */ rewind(inFilePtr); for (address=0; readAndParse(inFilePtr, label, opcode, arg0, arg1, arg2); address++) { if (!strcmp(opcode, "add")) { num = (ADD << 22) | (atoi(arg0) << 19) | (atoi(arg1) << 16) | atoi(arg2); } else if (!strcmp(opcode, "nand")) { num = (NAND << 22) | (atoi(arg0) << 19) | (atoi(arg1) << 16) | atoi(arg2); } else if (!strcmp(opcode, "jalr")) { num = (JALR << 22) | (atoi(arg0) << 19) | (atoi(arg1) << 16); } else if (!strcmp(opcode, "halt")) { num = (HALT << 22); } else if (!strcmp(opcode, "INC")) { num = (INC << 22) | (atoi(arg0) << 19); } else if (!strcmp(opcode, "lw") || !strcmp(opcode, "sw") || !strcmp(opcode, "beq")) { ssol.c if (opcode == ADD) { state.reg[arg2] = state.reg[arg0] + state.reg[arg1]; } else if (opcode == NAND) { state.reg[arg2] = ~(state.reg[arg0] & state.reg[arg1]); } else if (opcode == LW) { if (state.reg[arg0] + addressField < 0 || state.reg[arg0] + addressField >= N...
Антиботан аватар за замовчуванням

04.01.2013 15:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини